Firma kurierska przestała przyjmować nowe przesyłki

Firma kurierska Yodel przestała przyjmować nowe przesyłki, aby uporać się z nawałem zleceń. Opóźnienia w dostawach sięgnęły nawet 72 godzin. Żeby liczba przesyłek się zmniejszyła, firma od piątku do niedzieli nie odbiera paczek od klientów.

_______________________________________________________________________________________________________

Wczoraj Yodel wystosował list z przeprosinami do klientów, tłumacząc, że liczba zleceń składanych w ostatnie dni przekroczyła wyliczenia wszystkich analityków. W niektórych przypadkach było ich dwa razy więcej niż w zeszłorocznym, rekordowym jak dotąd sezonie zakupowym.

Dodatkowo sprawę pogorszyła również większa liczba zleceń w Szalony Poniedziałek (Manic Monday, 8 grudnia). Firma nie przewidziała aż tak dużego wzrostu zleceń i w czwartek musiała podjąć decyzję o wstrzymaniu przyjmowania kolejnych przesyłek na trzy dni. W poniedziałek rano wszystko ma wrócić do normy.

Yodel jest jedną z najtańszych firm kurierskich współpracujących z takimi klientami jak np. Amazon czy Argos. Znaczny wzrost zamówień online, a przez to zwiększone zapotrzebowanie na dostawy odnotowuje też Marks and Spencer, który zmuszony był właśnie wydłużyć terminy dostaw, jako że nowe centrum dystrybucyjne nie nadąża z wysyłką zamówionych towarów.

Już w tej chwili specjaliści oceniają, że Boże Narodzenie 2014 pobije nowy rekord pod względem zakupów online. Szacuje się, że w listopadzie i grudniu łączna liczba przesłanych paczek dojdzie do 210 milionów.

Źródło | Twoj SukcesUK.co.uk

Twoj Sukces_150